Nasza strona korzysta z plików cookie
Serwis w celach prawidłowego funkcjonowania, statystycznych i reklamowych korzysta z plików cookie. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w polityce prywatności. Wykorzystywane pliki cookies zwiększają prawdopodobieństwo, że reklamy produktów lub usług wyświetlane w ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb. Pliki cookie mogą być wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz niespersonalizowanych.

Mrówka w Międzychodzie w nowej odsłonie

Dwa lata temu Mrówka w Międzychodzie zmieniła właścicieli – firma Neotherm zaczęła prowadzić sklep. Nowi właściciele postanowili dostosować market do nowych warunków rynkowych – rozbudowano market o ponad 850 m2 i zmieniono układ sklepu, powiększono ogród zewnętrzny, a ponadto drzwi wejściowe są teraz od głównej ulicy, co okazało się istotną zmianą. Oczywiście sklep cały czas był czynny, co nie było łatwe dla 23-osobowej załogi, ale pracownicy wywiązali się wyśmienicie z pracy w trudnych warunkach.

Wreszcie nastąpił długo oczekiwany moment oficjalnego otwarcia sklepu w nowej odsłonie, o czym informowano w gazetkach, na billboardach, na FB oraz poprzez reklamę mobilną. Oficjalne reotwarcie nastąpiło 1 lipca 2022 r. i było to 2-dniowe wydarzenie. Pierwszego dnia pojawili się przedstawiciele dostawców, z których wiedzy o produktach chętnie korzystali klienci. Co pełną godzinę klient, którego paragon miał najwyższą wartość w danym przedziale czasu, dostawał atrakcyjną nagrodę – m.in. telewizor 43’, tablety, smartfony, ekspresy do kawy. Dodatkowym bonusem za zakup powyżej 100 zł  był bon o wartości 20 zł do realizacji w sklepie w dniach 4-9 lipca. Nad całością imprezy czuwał znakomity prowadzący, który zorganizował również szereg konkursów dostarczających wiele emocji i radości. Był oczywiście grill, atrakcje dla dzieci, a po markecie chodziła Mrówka z koszykiem łakoci, chętnie pozująca do zdjęć. Oczywiście na FB pojawiały się kolejne informacje o wydarzeniu, aktualizowane na bieżąco.