Intensywny rozwój sieci PSB Mrówka – 330 marketów w Polsce
Pomimo pandemii Grupa PSB nie zwalnia tempa i rozwija sieć sklepów PSB Mrówka. W 2020 roku powstało 10 sklepów, tym samym Grupa PSB dysponuje już 330 marketami typu dom i ogród pod tą marką.
Nowe sklepy Mrówka zostały otwarte w następujących miejscowościach: Gostynin, Andrychów, Węgrów, Iława, Rawicz, Sława, Lipno, Ożarów, Świecie, Pobiedziska. W ten weekend zostaną uruchomione kolejne 4 markety w Krzywiniu, Białobrzegach, Brzezinach i Starachowicach. Do końca roku sieć PSB Mrówka powiększy się o ok. 30 placówek.
Sieć 330 sklepów PSB Mrówka dysponuje łącznie 467 000 m² nowoczesnej powierzchni handlowej i zatrudnia prawie 7000 pracowników. Sklepy te oferują od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy produktów niezbędnych do remontu, wyposażenia oraz utrzymania domów i ogrodów. Około 4 miliony gospodarstw domowych, zlokalizowanych na wsiach i w małych miastach, zaopatruje się w placówkach naszej sieci. W 2020 r. przychody całej sieci detalicznej Mrówka wyniosły 2,95 mld zł i wzrosły o 16%, zaś w ciągu I kwartału 2021 r. ta dynamika wyniosła 21%. Jest to efekt większej ilości placówek, a także znaczącego wzrostu popytu na materiały zawiązane z indywidualnie wykonywanymi remontami w mieszkaniach i domach podczas pandemii.